Naujasis Google Panda Algoritmas

Karalius mirė, tegyvuoja karalius. Taip galima būtų apibūdinti naująjį Google paieškos sistemos algoritmą – Panda. Prieš keletą savaičių pasiekęs Lietuvos interneto erdvę, jis privertė rimtai sunerimti daugelį Lietuvos SEO specialistų.

Didžiausia naujiena, tai jog drąstiškai pasikeitė atgalinių nuorodų kūrimo sistema. Jeigu seniau galiojo šūkis, kad blogų nuorodų nebūna ir kiekviena iš jų prideda “pliusiuką” – šiandien tai jau nebegalioja. Visos nuorodos turi būti tik iš patikimų bei natūraliai atrodončių šaltinių. Pvz.: Nebeveikia nuorodos komentaruose, prastos reputacijos forumuose, naujai sukurtuose BLOG’uose, taip pat daugumoje straipsnių direktorijų. Tai kardinaliai keičią, bei branginą visą optimizavimo paieškos sistemoms procesą.

Klientai manęs dažnai klausdavo ar turi įtakos SERP rezultams tai kiek laiko lankytojai praleidžią jų svetainėje – aš visada drąsiai atsakydavau, kad neturi. Tačiau su “Google Panda” pasirodymu viskas pasikeitė. Dabar yra atsižvelgiama ir į tai kiek lankytojų ateiną tiesiogiai į svetainę, kiek laiko joje praleidžia ir kiek vidutiniškai svetainės, vidinių puslapių aplanko.

Unikalus turinys įgavo dar didesnę reikšmę, nes pagrindiniais “Panda” kitaip dar vadinamo “Farmer” algoritmo taikiniai tapo turinio fermomis laikomi tinklalapiai. Ir “Panda” negaili nieko, tai puikiai demonstruoja tas faktas, kad iš paieškos rezultatų buvo pašalintos svetainės priklausančios drabužių prekybos milžinei JCPenney ar pasaulinio naujienų gigantui Forbes. Priminsiu, kad prieš keletą metų buvo pašalintas ir bmw.com tinklapis.

Belieka pasidžiaugti bent jau tuo, kad vis dar veikia Semantic SEO technologiją (kuriai ir seniau reikėjo mažiau atgalinių nuorodų), taigi dalis svetainių, bent jau Lietuvos rinkoje gali būti optimizuojamas tiksliniams raktažodžiams, visiškai išvengiant “link building’o”.

Sidebar



Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Eiti prie įrankių juostos