Optimizavimo reikšmė

Kai žmonės ieško internete informacijos apie juos dominančią prekę ar paslaugą, jie paieškos sistemose (pvz. „Google“) įveda tam tikrus raktažodžius. Gavusi užklausą, paieškos sistema atrenka tarpusavyje konkuruojančius tinklalapius ir pateikia rezultatus ne bet kaip, o sureitinguoja jų „supratimu“ pradedant pačiais reikšmingiausiais ir autoritetingiausiais. Deja, vartotojai, ieškantys informacijos dažniausiai atkreipia dėmesį tik į pirmosiose pozicijose pasitaikančius rezultatus. Todėl kompanijoms ypač svarbu būti matomoms internete, t.y. patekti į pirmuosius paieškos rezultatus, tuo būdu užsitikrinant konkurencinį pranašumą. Verta paminėti, kad šioje konkurencinėje kovoje dalyvauja begalė panašios tematikos tinklalapių, taip pat naudojančių savus metodus, todėl užsibrėžti tikslą reikėtų saikingai, nes tarp populiarių raktažodžių išsikovoti aukštas pozicijas nėra lengva. Be to, reikia laiko, kol paieškos sistemos „perskaito“ (suindeksuoja) atnaujintus puslapius ir jų reitingus.

Tinklalapių optimizavimo (SEO) studijos nagrinėja faktorius, lemiančius rezultatų reitingavimą ir teikia siūlymus, kaip pasiekti aukštas pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Formulė, pagal kurią paieškos sistemos reitinguoja rezultatus, nėra viešai skelbiama, tačiau yra žinoma begalė faktorių, lemiančių rezultatų poziciją. Svarbu suprasti, kad jau nebepakanka apsiriboti paties tinklalapio tobulinimu, t.y. vidiniu optimizavimu. Antrą pusę sėkmės lemia išorinio optimizavimo sprendimai. Tai yra veiksmai, neliečiantys paties tinklalapio, tokie kaip: nuorodų tinklo plėtimas, socialinių tinklų panaudojimas ir t.t. Taigi, aukščiausių rezultatų siekimas reikalauja taikyti visą kompleksą priemonių ir nuosekliai laikytis strategijos, daug geresnės nei Jūsų konkurentų.
Trumpai kalbant, būtų galima išskirti šiuos tinklalapių optimizavimo privalumus:
  • Didelis lankytojų srautas – sėkminga SEO kampanija gali ženkliai padidinti tinklalapio lankomumą;
  • Tikslinis lankytojų srautas – lankytojai, atėję iš paieškos sistemų yra puslapio tiksliniai lankytojai, ieškantys to, kas siūloma tame tinklalapyje. Įmonėms tai – potencialūs klientai.
  • Nemokamas arba santykinai pigus srautas – jeigu optimizavimo procesą atliksite patys – Jums tai nieko nekainuos, o jei samdysite specialistą, vieno lankytojo pritraukimo kaštai bus mažesni nei reklamos.
Sidebar



Dienos akcijos | Dovanos | Nuolaidos
Eiti prie įrankių juostos