Optimizavimo reikšmė
Kai žmonės ieško internete informacijos apie juos dominančią prekę ar paslaugą, jie paieškos sistemose (pvz. „Google“) įveda tam tikrus raktažodžius. Gavusi užklausą, paieškos sistema atrenka tarpusavyje konkuruojančius tinklalapius ir pateikia rezultatus ne bet kaip, o sureitinguoja jų „supratimu“ pradedant pačiais reikšmingiausiais ir autoritetingiausiais. Deja, vartotojai, ieškantys informacijos dažniausiai atkreipia dėmesį tik į pirmosiose pozicijose pasitaikančius rezultatus. Todėl kompanijoms ypač svarbu būti matomoms internete, t.y. patekti į pirmuosius paieškos rezultatus, tuo būdu užsitikrinant konkurencinį pranašumą. Verta paminėti, kad šioje konkurencinėje kovoje dalyvauja begalė panašios tematikos tinklalapių, taip pat naudojančių savus metodus, todėl užsibrėžti tikslą reikėtų saikingai, nes tarp populiarių raktažodžių išsikovoti aukštas pozicijas nėra lengva. Be to, reikia laiko, kol paieškos sistemos „perskaito“ (suindeksuoja) atnaujintus puslapius ir jų reitingus.
- Didelis lankytojų srautas – sėkminga SEO kampanija gali ženkliai padidinti tinklalapio lankomumą;
- Tikslinis lankytojų srautas – lankytojai, atėję iš paieškos sistemų yra puslapio tiksliniai lankytojai, ieškantys to, kas siūloma tame tinklalapyje. Įmonėms tai – potencialūs klientai.
- Nemokamas arba santykinai pigus srautas – jeigu optimizavimo procesą atliksite patys – Jums tai nieko nekainuos, o jei samdysite specialistą, vieno lankytojo pritraukimo kaštai bus mažesni nei reklamos.